1/19/2014

One Drop Valor

Po půlročním čekání se na trh dostává signature model Vilmose Zoltána Kisse, Valor.

Design vznikal během Vilmosovi návštěvy One Dropu v USA a cílem bylo vyrobit co nejlepší yo-yo na soutěže, Valor je tedy v mnoha ohledech podobný ostatním špičkovým modelům na trhu. Máme tu o trochu lehčí fullsize yo-yo( 66 g) vyrobené ze 7075 hliníku, V-shape se zkosenými hranami pro příjemnější uchopení a výrazný schod před gapem. Kvůli snaze směrovat co nejvíce váhy na okraje yo-ya musel být vypuštěn Side Effect systém, jenž přidává nechtěnou váhu do středu.
Okolo závitu se nachází menší kroužek, jenž by prý měl pomáhat při horizontálních grindech, když jsem si ale yo-yo zkoušel, tyto grindy s ním šli nic moc. Zajímavě působí trojice drážek, ty ovšem slouží pouze jako dekorativní prvek, aby Valor nevypadal moc podobně jako jiná yo-ya.

Osobně mám menší problém s laserováním, protože svým stylem velmi připomíná různá levná Čínská yo-ya.

Valor jsem měl možnost si při pár příležitostech na chvíli vyzkoušet, dost na mě zapůsobil. Ikdyž jsem s ním nestrávil dostatek času, nebál bych se říci, že se jedná o nejlepší yo-yo od One Dropu.

Cena se bude nejspíše pohybovat okolo 120$( 2400 Kč), možná ale i výše. Kvůli materiálu budou dostupné pouze jednobarevné.

Průměr 56,5 mm
Šířka 43 mm
Váha 66 g

              







Žádné komentáře:

Okomentovat